Onze leden

Rotary Ommen Dedemsvaart heeft 28 actieve leden die in zeer uiteenlopende branches werkzaam zijn of zijn geweest. Juist die diversiteit maakt het waardevol om elkaar te ontmoeten. Zoveel mensen, zoveel zinnen wordt weleens gezegd en dat geldt ook voor onze club. We zijn het niet altijd met elkaar eens, maar iedereen is wel bereid om met respect naar de ander te luisteren. Vaak levert dat verrassende nieuwe inzichten op of gaat dat gepaard met een stevige discussie op de inhoud. Van elkaar leren en elkaar steunen is een van de zaken die ons bindt. En wat wij ook delen is onze zorg en aandacht voor de medemens, binnen en buiten onze club. Een ieder zet zich op zijn of haar eigen manier in voor de maatschappij, omdat wij als serviceclub juist dat belangrijk vinden. Of het nu om een inzamelingsactie gaat om wereldwijd de ziekte Polio te bestrijden , een individuele gift aan iemand in nood of om een plaatselijke actie voor hulp aan een kinderboerderij. Wij zijn het er over eens dat die dingen belangrijk zijn. Iedereen doet wat mogelijk is met de tijd die beschikbaar is en met de kennis en het netwerk wat voorhanden is. Dat maakt Rotary tot een levendige club die middenin de samenleving staat.

Om een beeld te geven van de achtergrond van onze clubleden is hieronder een lijst met de beroepsgroepen weergegeven die nu vertegenwoordigd zijn bij Rotary Ommen-Dedemsvaart.

Makelaardij, Openbaar bestuur, Sociaal beleid,  Business Consultancy, Diëtistenorganisatie, Banken, Evenementenorganisatie, Detailhandel Mode, Levensverzekeringen, Notariaat, Tuin- en Landschapsinrichting, Gemeente Juridische Zaken, Grondwaterwerken, Registermakelaardij in Assurantiën, Coaching en Training,  Onderwijs, Apotheek, Telecommunicatie, Financieel management, Sportfotografie, Gezondheidsinspectie, Management en Organisatie, Bestuurskundige adviezen, Middelbaar onderwijs, Waterschappen,  Rentmeesterschap, Akkerbouw,  Veeteelt, Psychologie, Kunststoffenproductie, Intramurale zorg.

De fotocollage bovenaan de pagina van onze leden geeft een visueel beeld van onze leden.

En altijd zijn wij op zoek naar nieuwe leden die zich aangesproken voelen in bovenstaande. Het maakt niet uit in welke beroepsgroep je actief bent. Of je iedere week wilt komen of minder vaak en of je oud of jong bent. Als je de zorg voor de medemens deelt ben je van harte welkom! Voor meer informatie verwijzen we je graag naar de pagina "Vrijblijvend Kennismaken"

Dit zijn onze leden:

(klik op de foto om te vergroten)

2022-12(31)